Wednesday, April 1, 2009

Mediummannen

Några gånger har jag fastnat vid Tv:n och sett något av dessa program:
http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=90382

Jag är helt fascinerad - inte av hennes mediala förmåga, nej - Men av hennes fantastiske man! Var och varannan natt vaknar denna Allison av en medial dröm. Varje gång vaknar maken naturligtvis också.

Tålmodigt lyssnar han till hennes berättelser och försöker hjälpa till att analysera, vad än klockan är på natten. Han är så förstående, tålmodig, innkännande, rar, kärleksfull och dessutom en fantastisk pedagogisk pappa.

Måste Allison åka iväg mitt i natten när telefonen har ringt (och luren ligger naturligtvis oftast på hans sida om sängen) så är han sååååå förstående. Milda makter, finns det såna män?
Ja just det. Det är ju bara en Tv-serie.
:)

6 comments:

Evas blogg said...

Hahaha.....kan bara vara i TV-serier sådant inträffar :)

Madicken said...

Eller hur? Mohahaha..

Ingela said...

Har reagerat på precis samma sak! Det är anledningen till att jag tittar på det programmet ibland. Tyvärr tycker min make att det är ett jättefånigt program så han får aldrig se hur det kan vara...

Madicken said...

Hahaha - huvet på spiken Ingela. Ett sånt program skulle inte min skatt titta på heller...

Evas blogg said...

Never, att min skulle göra det heller:)

Madicken said...

:)