Wednesday, May 23, 2007

Det finns hopp!

SvD: Regelbunden träning kan göra dig yngre

6 comments:

Evas blogg said...

Oj, oj. Jag känner mig som 100 år just nu. Vinterns stillasittande ger resultat i form av noll kondition. Och gymträning får jag inte utöva men måste börja gå mer. Bara så att jag kan känna mig som, kanske 70 år!!

Anonymous said...

Ger hopp för framtiden!! :-)

Evas blogg said...

Googlade på Regnbågsbron, så nu "knyckte" jag den till min blogg!

Madicken said...

Ja, det är lite si o så med träning just nu...Men som det skrivs - det är aldrig försent!

Tony said...

Ha Ha!!
Det vet vi väl alla att vi háller oss yngre med träning. Jag driver ett fitness center i Torrevieja (Spanien)www.gym-fitness-center.com
och har mánga scandinaver här nästan alla 55+ men alla ser ut eller beter sig som dom vore minst 10 ár yngre. vár älsta kund 84 ár, skrev in sig i ár damen hade aldrig satt sin fot pá ett GYM förut, nu kör hon 2 ggr/Veckan med fina resultat.
Men jag vill sága att träna inte för att bli yngre, utan för att bli äldre och má bättre....

Madicken said...

Ja Tony men när man mår bättre kanske man känner sig yngre!?