Wednesday, July 9, 2008

Beautiful boy

Den lilla persikan!
Fortfarande omtumlad över att ha fått ett barnbarn. Jag som brukar le lite trött åt alla som tjatar om hur underbart det är.
Det är inget jag tänkt särskilt på, kanske för att mina barn inte är så gamla. Trodde inte det skulle ske så här tidigt. (Och det ska jag säga..)
Men visst är jag glad och visst är det ett mirakel med detta nya lilla liv! Men några bilder blir det inte här minsann. Blev visst bortåt 80 stycken foton i måndags :)
Nu ska jag kika på dem igen...

3 comments:

Evas blogg said...

Förstår att du inte vill lägga ut bilder på den lilla. Men lite nyfiken blir jag allt. Nyfödda är så vackra. Har han något namn än?

Madicken said...

Leandro är namnet.
Det är en spansk variant av det grekiska namnet Leandros (lejonmannen)

Evas blogg said...

Så vackert.